piątek, 25 marca 2016

#65 sylwetka na lato

Uwaga uwaga pozostało 90 dni do wakacji!
Cieszycie sie? Bo ja bardzo. 
Z racji tego już teraz właśnie przed chwila trenowałam. Zrobiłam 100 przysiadów x2 oraz 50 brzuszków x2
Tak wiem że jest 3 w nocy i owszem wiem że normalni ludzie o tej porze śpią ale co z tego?  Trening sam sie nie zrobi ^^

Święta jutro no ale trzeba dbać o linie. Ruszą posty o #sylwetkaNaLato
Codziennie po 2 lub 3 treningi do wyboru do koloru.  Czasem też jakiś fajny jadłospis.
Osobiście nie biorą żadnych odżywek ani nic tego typu tylko wszystko zdrowe, świeże.
Podobno najlepiej na odchudzanie działa ostre jedzenie.
Mój znajomy do każdego osłownie do każdego posiłku dodaje szczyptę papryki zielonej oraz dużo pieprzu.
Pomaga ^^

Zaczynam od jutra... a właściwie to od dziś dodawać posty. Mam nadzieje że będzie ze mną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz