piątek, 12 lutego 2016

#32 4 proste ćwiczenia na brzuch


Tak jak ostatnio wspomniałam w ferie robie brzuch i pośladki
A wiec głównie takie ćwiczenia będę wstawiać.

Zbliżają sie walentynki wiec trzeba coś zrobić.  A konkretnie dobrze wyglądać ^^
Ja osobiście nie mam swojej walentynki ale sie nie przejmuje :)

Oto 4 proste ćwiczenia na brzuch.  Możecie potem mnie znienawdzić. Też czasem tak mam :D

1. Brzuszki 2x50
2. Świece 2x50
3. Nożyce ale z uniesionymi łopatkami 2x50
4. Łopatki uniesione nogi również.  Przyciągnie nóg do brzucha na zmianę 2x50

Możesz to podzielić na 4x25
Ważne byście wykonały to dokładnie. Nie spieszyc sie bo nic z tego nie wyjdzie.
I przede wszystkim myślcie o efekcie a nie o ilości i jak bardzo mnie nienawidzicie

Powodzenia!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz