sobota, 23 stycznia 2016

#3 Trening 1

Dziś wstałam o 6 i poszłam biegać.  Z racji tego, że było jeszcze ciemno wzięłam kamizelke odblaskowa.
Biegałam w dresach i bluzie około półtorej godziny okrażyłam okolice.

Gdy wróciłam do domu szybki prysznic i musiałam ogarnąć dom.

Później trening.
Ubrana w tenisówki, moje szare szorty i czarna bluzkę właczyłam ulubiona płyte.
Trening 1.

1. Skłony na 4 wyprost. x30
2. Skłony do nogi x30
3. Wykroki i pulsowanie x15 na jedną nogę.
4. Siedząc na nogach podnosimy górna partie i przesuwamy w lewo. Później wracamy do pozycji wyjściowej. Następnie ten sam ruch lecz w prawo.  X15 na jedna stronę
5. Siedząc na nogach podnosimy górna partie ciała i przesuwamy do przodu. x20
6. Leżąc na plecach na krzyż podnosimy lewa nogę i staramy się dotknąć prawa rękę. Następnie ta sama czynność tylko używając prawa noge i lewa reke. X30
7. Leżąc na brzuchu na krzyż dociagamy prawe kolano do prawego łokcia. x30
8. Damskie pompki x20
9. Świeca x20
10. Leżąc na plecach przyciągamy kolano do klatki piersiowej x30
11. Brzuszki x20
12. Grzbiety x20

Są to lekkie ćwiczenia pomagające na kręgosłup. Mi bardzo pomagają ponieważ mam lekka skolioze.

Po treningu najlepiej wypić szklankę lub dwie zimnej wody i odpocząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz